diumenge, 1 de maig del 2011

EL PERQUÈ DE TOT PLEGAT. TERRIBAS Vs. MOURINHO



(Por que tudo isso. Terribas Vs. Mourinho)

El terrible però apassionant diàleg entre l’actual directora de TV3 i l’esperpèntic entrenador del Reial Merengue.

(O diálogo terrível, mas fascinante entre o treinador do atual diretora de Merengue TV3 Real il'esperpèntic.)

-Vostè ha manifestat recentment que només es pregunta per què... i això, per què?

-El perquè jo em pregunto per què no té cap importància. El que realment és rellevant és el per què que jo em pregunto en sí mateix.

-I això per què?

-Per què què?

-Per què el per què que vostè es pregunta és el més important?

-I per què ho vol saber?

-Perquè per que el per què sigui el per què més important, bé hi ha d’haver un perquè. O no?

-Em... no sabria que dir-li. Em podria repetir la pregunta?

-Per què?

-Per què què?

-Per què vol una repetició, si en viu s’ha vist clarament que no sap per on va?

-Perquè jo sempre acabo amb 10!

-Jo també vaig acabar amb un 10. Vaig ser la primera de la promoció.

-I per què?

-Per què què?

-Per què m’ho diu això?

-Per què Mou diu això!

-Ei, no, un moment, en Mou sóc jo.

-No, vostè és la Terribas. Jo sóc en Mou.

-No, no, compti els guionets. Se suposa que comença preguntant sempre la periodista, i cada guionet és una persona diferent. Així, és evident que jo sóc...

-I per què ha de ser així?

-Per què què?

(...)

Com que això seria una mena de bucle que podria fer perillar l'estabilitat de l'univers (que és la típica excusa de quan un té ganes d'anar-se'n a dormir), l'autor abandona el diàleg. De totes maneres, podeu veure més per quès aquí.

Avís: aquesta entrada del bloc és pura ficció. Qualsevol semblança amb la realitat és pura mala idea.
 
(Atenção: post deste blog é pura ficção. Qualquer semelhança com a realidade é pura má idéia.)

2 comentaris:

Josep ha dit...

Per això anit els colers cridaven "porquè, porquè, porqueeee"

Josep ha dit...

M'ha agradat